نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1977
-
الف
+

«محمد فیلی»: به من گفتند مردم می خواهند لت و کوبم کنند!

«محمد فیلی» بازیگر نقش «شمر» با حضور در یک برنامه تلویزیونی خاطره ای عجیب از سفرش به کربلا را تعریف کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «محمد فیلی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران با حضور در یک برنامه تلویزیونی خاطره ای عجیب از سفرش به کربلا را تعریف کرد.

«محمد فیلی» تاکنون نقش های بسیاری را ایفا کرده اما حضور وی در قالب شخصیت های منفی، تصویر متفاوتی را از او در ذهن مردم باقی گذاشته است؛ وی با نقش شمر در سریال «مختارنامه» که با مهارت خاصی اجرا شد یکی از منفورترین شخصیت های سریال های تلویزیونی را رقم زد.

«محمد فیلی» در پیوند با ایفای نقش شمر و واکنش های مردم به نقش آفرینی او خاطره ای را چنین بازگو کرد: برای همکاری با آقای چگینی در سریال «هاتف»، دهه اول ماه محرم به کربلا سفر کردیم و قرار شد که سکانسی را در بین الحرمین داشته باشیم.

وی ادامه داد: وقتی به کربلا رسیدیم، متوجه شدم مردم سکانس هایی از سریال «مختارنامه» را که در آن حضور داشتم، تماشا می کنند و تعدادی از مردم فهمیده بودند که «شمر» مختارنامه در یک هوتل اقامت دارد.

بازیگر سریال «روزی روزگاری» افزود: قرار بود فلمبرداری را آغاز کنیم اما تعدادی از همراهان گفتند بیرون نروید! زیرا مردم جمع شده اند و اگر بیرون بروید شما را لت و کوب می کنند. بعد از مدتی سرانجام تصمیم گرفتم که از هوتل خارج شوم.

هنگامی که از پله های هوتل پایین آمدم متوجه حضور جمعیتی شدم که به نظر می رسید منتظرم هستند، خواستم برگردم اما جمعیت به سمتم آمدند و راه برگشت نداشتم، وقتی نزدیک شدند گفتند که برای گرفتن عکس آمده ایم و با همه آنها عکس گرفتم.

«محمد فیلی» بازیگر ایرانی متولد سال  ۱۳۲۹ خورشیدی در شهر کازرون است. از معروف‌ترین سریال‌های تلویزیونی که وی تا کنون بازی کرده می‌توان به نقش «شِمر بن ذی الجوشن» در سریال «مختار نامه» اشاره نمود.

گفتنی است که سریال های «روزی روزگاری»، «تفنگ سر پر»، «آرام می گیریم»، «جلال الدین» و «پشت کوه‌های بلند» با بازی «محمد فیلی» از تلویزیون آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

«محمد فیلی»: فکر می کنم همه بازیگران دوست داشته باشند نقش منفی بازی کنند

«محمد فیلی»: سریال «سلمان فارسی» آخرین اثر زندگى‌ام خواهد بود

ناگفته های «محمد فیلی» بازیگری که نقش شمر را بازی کرد

«محمد فیلی»: هنوز نمی دانم قرار است چه نقشی را در سریال «سلمان فارسی» بازی کنم

سکانسی که بازیگر نقش «شمر» نتوانست بازی کند

دانلود سریال «روزی روزگاری»

دانلود سریال «تفنگ سر پر»

دانلود سریال «پشت کوه‌های بلند»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر